31 Ocak 2011 Pazartesi

Tutunamadık-2



Sınavdan bir gün önceydi. Son kızılderilinin facebookta fotoğrafıma yaptığı yoruma bakıp düşünüyordum. O anda karar verdim. Burama kadar gelmişti artık. Yeter Fatih dedim kendi kendime. Yeter bir sınav için bu kadar stres sıkıntı yaptığın. Akademiye lanet okudum. Ama bir bok olmadı. Ertesi gün gidip sınavda çocuğu koydum. Tıpkı bugün cheeseburger yemeyeceğim deyip her gün yediğim gibi... Tıpkı bugün spora gideceğim deyip hiç bir gün spora gitmediğim gibi... Tıpkı bugün düzenli çalışıp sınav zamanı yatacağım deyip sınav zamanı eşekler kadar çalıştığım gibi... Tıpkı bloğa düzenli yazı yazacağım deyip yazmadığım gibi. Tıpkı her Allahın günü bugün o kızla tanışacağım deyip her Allahın günü o kızla tanışmadığım gibi... Tıpkı bugün tutunamayanları bitireceğim deyip her seferinde Allahın belası 15. bölümde takılmam gibi... Tıpkı odamı bundan sonra her gün düzenli tutacağım deyip hiç bir gün düzenli tutmamam gibi... Tıpkı her gün başkası olmaya çalışıp günün sonunda kendim olduğumu anlamam gibi...

Günün sonunda, yapabildiklerimiz kadar adamız, sanırsam. Tıpkı kendimizi kandırabildigimiz kadar mutlu olduğumuz [1] gibi... Ama ben hayal gücümün sınırları kadar adam olmak istiyorum.

Artık her hafta bir midtermüm var. Salı günü 50 yaşında bir teyze ve diğer iki amerikalı kardeşimle kök hücre sunumu yapacağım. Teyze 50 yaşında yanlış duymadınız. Calculus sınavı varmış yarın. Hayal gücü hepimizden geniş sanırsam.
Fotoğraf şu anda kaldığım odaya ait. Ben çektim. f 5.6 iso 400 1/40 - Bol ışıklı günler.

Referanslar:
[1]-Ozan Baştürk adlı şahsın Facebook statüsü. 30 Ocak 2011 günü erişim yapılmıştır.

Notlar: Abi şahıs felan yakışmamış biliyorum ama akademi insanı insan yerine koymadığı için mecbur formal yazdım. Plagirism hiç sevmem.
Fotoğraf ile ilgili değerler tamamen uydurmadır. Geyik amaçlı yazılmıştır.

1 yorum:

  1. Aman kardeşim dikkat "İntihal(aka. Plagiarism) ciddi bir akademik suçtur."
    Yazı her zamanki gibi on numara. Bundan sonraki yazılarını 12 punto Times New Roman olarak bekliyorum, gözlerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil