6 Mayıs 2013 Pazartesi

Update 4

Bulaşıkçı olarak işe başlayalı 9 hafta olmuş. Öz'ü telaffuz edebildiklerini bu hafta keşfettim. O yüzden hala Oz'um. "As in the Wizard of Oz.". Bayat esprilere ehe yeah man diyerek sırıtıyorum. Bunun sebebi ya hayatımın en büyük gayesi olan herkes tarafından sevilmek ya da gerçekten hiç sikimde olmaması. Henüz anlayabilmiş değilim, anlamak için de özel bir çaba göstermiyorum. Öte yandan terfi ettim ve aşçı oldum. Ben istemedim, zorladılar. İki dürüm çekiyorum, veggie wrap ıspanaklı tortilla'ya, steak wrap domatesliye. Menülerimiz internette mevcut, isteyen gidip bakabilir. Cumartesi gecesi telaşında 15-20 dürüm yaptım. Cofcofu düşündüm. Cacık yerine tzatziki diyoruz. Bosna'dan göçmüş yarakkafa gelip bana yarakkafa diyor, sonra dönüp diğerlerine "I just called him a dickhead in Turkish" diyor, manasız bakıyorum. Order up! Chicken Tenders are ready. Sub Fries, Sub Sweet Fries. Bir tek arkadaşım Rebecca'ydı. Kaydını aldırdı, Meksika'ya gitti. Beni özleyecekmiş. 1 ay yok. Hayatımda sadece kendime sakladığım 4 tane falan anım olduğu için her şeyi anlatıyorum. Suratımda bir haz, ilgiyi üzerimde hissediyorum. I have this most amazing friend who is the seventh best bass player in the world diyorum. You have beautiful eyes, Oz. eheheeh. Oh you are so funny, Oz. eheheheeh. I will miss you so much, Oz. ehehehehe. Bir erkek için çok utanç verici bir durum o an seninle sevişmeye hazır bir kız varken reddedip aylar sonra bir cinsel isteklilik anında, belki yılbaşında, arsızca darlamak. Gel dedi Victoria Park'a gidelim bir bira ve bir caesar'dan sonra. Dedim yok, eve gidelim. Hoşlanamıyorum, ama hayatımın en büyük gayesi herkes tarafından sevilmek. Geceleri mesajlaş. Oh I wish you were here, Oz. ehehehehe. Hala her gece 4-5 gibi uyanıp Pınar bir şey yazmış diye bakıyorum. Arada yazıyor. Toronto'dan ev bakıyorum. Pınar'ın zevkine uyar mı diye düşünüyorum. Google'a bakıyorum. Tomris Uyar'la Turgut Uyar evliymiş. Sanırım ne annemin ne babamın ne de pınarın bildiği tek yer bu blog. Kesin söylemişimdir ama unutmuşlardır. You are the seventh best cook in the world, Oz. Inside joke, eh?. Geçen bisikletle gezdim baya bir gün. Çimmelik dere kenarı buldum. Sincaplarla çimerim artık, siğdiririm, çüğdürürüm. Geri dönmek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder