8 Temmuz 2013 Pazartesi

Ne Bileyim Ben..

          Gunlerden bir pazar aksami. Fonda youtube'dan "Wonderful Chill Out Music Beach Lounge Mix by Tekiu" caliyor. IKEA dan ozenle secip aldigim kirmizi sallanan koltuguma oturup ayaklarimi ayakliga uzatiyorum. Ustume gunun yorgunlugu cokmus, agir agir goz kapaklarimi acip kapatiyorum. Yapilacak islerin derdi ve tasasi ile bulanmis beynim iyice buzusup kendini kapatip yok olmak icin olagan gucuyle cabaliyor. Icimden bir "heyt" cekip karanlik gucleri yilgina ugratiyorum ve kendi irademi onlarinden elinden aliyorum.

          Yeni yazimiz olmasada ismimiz hala duruyor "katkida" bulunanlarda. Belki arkadaslar kizacak bana iclerinden, belki de gitti unuttu denilecek ya da daha dogrusu geldi gormedi denilecek. Varsin denilsin. Geldik Mustafa Bulut'la tanistik. Gittik. Kalanlar hatamizi afeylesin. Zamansal, mekansal ve ailesel dertlerden dolayi gorusemedik bir cok insanla. "Gonullerimiz bir olsun yeter" gibi ucuz ve kuflenmis bir tabir bende kullanmak istemezdim bu durumda. Ama mecbur birakiyorlar.

         Akademinin usagi ve kolesi oldugum icin bu cemiyetin gerekliliklerini harfiyen yerine getiriyorum. Bilen bilir bu gereklilerden birisi de "kimlerden ve nelerden" oldugunu belli etmektir. Bunun da en kisa ve basit yontemi bir e-posta imzasi edinmektir. Izninizle sizlere yeni imzami sunuyorum:

Mehmet Keles
Frye Lab
HHMI at UCLA
https://www.ibp.ucla.edu/research/frye/mark_a.htm
tel: 831-419-7579

Lanet olasi Akademi. C'ya!

PS: Guncel fotoma linkten ulasabilirsiniz.

PS2: Ozgur ben kanadaya kesin gelecegim ama sen daha once LA'ye gel. (oh yeah LA!)

4 yorum:

  1. büyük fotoğrafta sen niye yoksun?
    ve for mother russia.

    YanıtlaSil
  2. +1.

    Yani telefonun basina alan kodu +1.

    YanıtlaSil
  3. cok onemli noktayi hatirlattigin icin tesekkur ediyorum ozgurcum. fotograf cekilirken ben daha rotasyon ogrencisiydim laboratuara katilmamistim ondan yokum. o fotografta sadece o donemde labda bulunanlar insanlar var.

    YanıtlaSil
  4. soruyu ben sormuşum teşekkürü özgür almış nasıl iş lan bu

    YanıtlaSil