13 Şubat 2011 Pazar

Naugty America: My First Police Officer

bonsoir ladies.

yarın ders seçimi var. itülü olmadığıma bir kez daha şükrediyorum. sisteme akşamüstü gireceğim. sırf karizma olsun diye. 40 gün okul tatili diye roman yazmayı düşünüyorum.

bugün anlattığım hikayeler ile bir genç kızın daha aklını çeldiğimi sanıyorum. son 24 saatin 16sında falan beraber olduğum SK'ya sevgiler. o çok yalnız ve bizim blogumuzu okuyor.

bugün az kalsın kendime kamera alacaktım. birçok model gördüm, birçok model inceledim. SK neden kamera alacağımı sordu. 1 ay süre ile bunu düşüneceğim. eğer bir cevap bulabilirsem kendime kamera alabilirim. şu an için hiçbir cevabım yok bu soruya. ama 1 ay sonunda özel dersten gelecek mangırları düşünürsek, hepinize pina colada ısmarlayabilecek kadar çok param olacak. iş arkadaşım çiğdeme sevgiler. ve ben kendime kamera alabileceğim.

paragraflarımın bütünlük taşımaması, tamamen ilk ve orta dereceli okullarda kompozisyon derslerinde sınıfın en iyisi olmama bir tepkidir. kendi kendime tepki koyuyorum. koyujam. geçen yine arkadaşlarlayız, bohem bir hisarüstü gecesi, dedim ki ben burjuva olduğum için küfredemiyorum heralde. iğreti duruyor. ilk başlarda eğlenceliydi. ben küfrederdim, arkadaşlarım gülerdi. çocuk gibi. o da kalmadı amına koyim. küfür etmiyorum artık.

her erkek bu dönemden geçer mi bilmiyorum ama bu aralar inanılmaz bir çiğköftedürüm döneminden geçiyorum. nerede çiköftedürümcü görsem ağzımın suları akıyor. okul açılır açılmaz her gün çiköfte yiyerek çiğköfteye doymaya ve akabinde bu süreci normal haline döndürmeye çalışacağım.

bugün dur bloga yazı yazayım dememin sebebini ise finale sakladım: ilk tecrübemi yaşadım.
uzunçayırda metrobüsten inip e-5ten maltepe içi kartal minibüslerine binecektim. turnikeleri geçer geçmez bir polis "seni şu tarafa alalım" dedi. diğer polislerin yanına gittim. kimlik istediler. meraktan "neden" diye sordum. sesim gergin çıktı. işkillendiler. deri ceketimle zaten bir smooth kriminaldim adeta. "polis ne için kimlik sorar" dedi bir tanesi. "bilmem neden so.. haaaaa :) gbt mbt askerlik dimi abi yaa kusura bakmayın bu benim ilk seferim yeaa" derken ben, sesim hala gergindi. daha da işkillenip bütün ceplerime ellerini soktular. tabi bişey çıkmadı. bu benim için yeni bir çağın başlangıcıydı. zira bundan önce babyface'ime bakan tüm polisler hadi geç geç işareti yaparken bugün ilk defa durduruldum. düşünün artık ben büyüdüm demek için bunu bekleyen bi insanmışım. öyle katil polis üniversiteden defol diilmişim sadece yani. son.

ikiekmekbirmaltepe, cevap ver kimsin?

2 yorum:

  1. basligi gorunce heyecanlandim. caps aradim ama goremedim.onun yerine yaziyla tatmin oldum. edebi anlamda.

    YanıtlaSil
  2. fatihçim amerikada olduğun için sana sizin oraların bir sözünü yolluyorum. 'get a room!'.

    YanıtlaSil