19 Ağustos 2010 Perşembe

kıssa kıssa


  • Yarın abla gelecek ve her perşembe gibi abla sosyalleşmesi adı altında sokaklarda top koşturacağız.Ah ablam canım ablam.Aktiviteden aktiviteye koşacağımız bir gün daha.Yoruldum artık be.Programım çok yoğun anasını satayım.Günlüğe dert yanmak gibi olmasın, çok işim var sayın günlük.oldu.
  • Parkta Bülent Ortaçgil dinlerken, ortaçgili sevmediğimi anladım.Emrah'a ilettim ne dese beğenirsiniz; ''koskaca ortaçgil.''
  • Üstat olmanın küçük sırlarını vereceğim ilerleyen günlerde dostlar haberiniz olsun,not defterleriniz hazır olsun.Ben bir üstat tanıyorum.
  • Küçük sırların bir kısmını kaçırdık ama olay örgüsünü bunca yıllık dizi deneyimimizle hemen tamamladık.
  • Facebook neden bu kadar durgunsun,hiç zum yok be usta.
  • Yarın,derslerde çok iyi not alan bir kızla ilişkiye girmeyi düşünüyorum.İbretlik bir not paylaşımı bekliyorum.Gerekirse bedenimi de sunarım.
  • Sahur,iftar,usul,gusül derken bir ramazanı daha kolayladık gibi,ilk 5 gün geçince gerisi geliyor be babacığım.
  • Fotoğraflar google görselden,bereketi allahtan.
sen ne diyosun yaa..ben geçen ölüyorum sandım yalnızlıktan..
K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder