23 Kasım 2010 Salı

360 İstanbul


Bu aralar telefonunu almak istediğim bir insan var. Uzun boyu, gür sakalı var. Gözlüğü var, beresi var. Türkçe rape saygısı var. Bilin bakalım kim bu dostlar? Bu sabah FT ile çay içtim. Respect. Tupac Shakur ölmedi. Ama ben derse girmedim, aşağı indiğimde de sen yoktun kaarşim, baya bi aradım ama kaybolmuştun. Şu an manzaradayım, kusura bakma.

Kendi adıma konuşayım mı? Çok fenayım. 360 zoom yeteneğine sahip yeni bir radar taktırmış gibiyim. Allahtan akademiye gereken önemi vermekte bir sıkıntım yok. Adam gibi çalışıyorum. Günü gününe tekrarımı yapıyorum. Ama zumumdan geri kalmıyorum. Haberiniz olsun. Arıyorum. Elimde patlayan kağıdı alıcısına teslim etsem mi diye bir düşünce geçiyor kafamdan. Bir sömestrda kaç ezilme egomu eksiye düşürür bilemiyorum. Bu hafta onu hesaplamam lazım. O kadar matematik okuyosun demeyin. Demeyin.

Ellerim var kız gibi. Geceleri hava bız gibi. Ben bu derde düştüm düşeli. Hayat çok anlamsız gibi.

İçinde bulunduğum ruh halini çözümlemeye biraz daha yaklaştım. Ara sıra gözlerim doluyor, ağlamak istiyorsam sebebi ligtvsizlik olabilir. Ben eskiden her hafta en az 3 maç seyrederdim. Hem anaevimde hem öğrencievimde ligtv'm vardı benim. İzlediğim şey çoğu zaman güzel bir futbol olmazdı belki ama ben Liverpool - Chelsea maçı varken Bursa - Denizli'yi tercih ederdim. Benim meditasyonum ligtvydi. Ben Yiğit İncedemir'i milli maçtan önce seyretmemişsem, birşeyler artık eskisi gibi değil demektir.

Üstüne üstlük geçen sene kombinem vardı, 2 haftada bir maça gider, canavarlaşır, efendi gibi evime dönerdim.Bazıları içindekini dansederek döker, ben tribünde bağırarak dökerdim. Artık ikisi hakkında da bir fikrim yok.

Yeni stada kombinem var. Takım bu hafta Kayseri deplasmanından 1 puan alarak 10. sıradaki yerini korudu. Hayır ben yine gidip efendi gibi bağırıcam, onda sorun yok, ama takım kötü giderken taraftar bağırmak istemiyor. O zaman da ben yalnız kalıyorum. Üzülüyorum. Bana yine "Aabi hadi biraz baaarın yaaa fenerlileri dinlemeyi mi geldiniz yeaaa" dedirtmesinler. Yakarım bu gezegeni.

Atkı koleksiyonumuza katkıda bulunan herkese teşekkür eder, anneme geçmiş olsun dilerim.

1 yorum: