9 Kasım 2010 Salı

Kolada Zam

depresyona giremedim. akademi beni heyecanlandırdı bugün. tb falan anlarsın ya. zaten haftanın 4 günü toplamda 11 saat tbde dersi olan biri nasıl sevmesin akademiyi nasıl heyecanlanmasın söyleyin bana. logic notumun bombok olması bile beni üzmedi, aksine şevklendirdi bugün. studyden ayrılış saatim 11 in the evening idi. cebir çalıştım olm, çok iyiyim ya. ancak logic dersinden akademik hayatımın en kötü notunu almam beni kendime getirebilirdi. getirdi.

bugün bir kız bana spora mı başladın dedi.

1,5 litre kolaya 2,5 lira para verdim. kola fiyatlarında artış var.

evimize erasmus geldi.

hayat ne güzel. çiçekler falan. cuma akşamı şirincedeyim. hala inanamıyorum annemi nasıl kafaladım. seni şimdiden özlüyorum anne. seni de unutmadım berkcan. havalar hep böyle kalsın. imza toplasak kabul olur mu? lisede vardı ya öyle insanlar. arkadaşlar hadi hepimiz birlikte istersek bişey diyemezler. arkadaşlar hadi hep beraber çamlığa inelim hoca gelmedi. ondan sonra sınıfa ilk dönenler de onlar olmaz mıydı? sorarım.

bir grupta elemanın derecesi grubun eleman sayısını böler.

sinemada en son the american filmini izledim. george clooney'in manitası, seni seveceğim.

yarın ablacım geliyor.

orta kantinin sandviçlerinden gerçekten geçen hafta boyunca yaptığım en istikrarlı ve en mantıklı şey olabilir. özellikle ton balıklı sandviçine bayılıyorum. içine taze soğan doğruyolarae. beyaz peyniri de çok tatlı. yalnız vişneli muffininde biraz daha vişne olabilirmiş. beyaz peynirli sandviç artı cappy kutu vişne suyunu 4 liraya aldım mesela bugün. çok pahalı da değil. mekanda ders de çalışırsın istersen, kimse bişey diyemez. onu da söyliyim. orta kantinin okulun en iyi kantinidir diye de iddia edersem bana kızmayın.

gülen şen sevdalılar vardı.

1 yorum:

  1. kolada zam da iyi başlıkmış bir an kendimi pezevenk gibi hissettim

    YanıtlaSil