9 Kasım 2010 Salı

berkeley


Haftasonu güzeldi dostlar. Akademinin gülü Berkeleydeydim. Okulu görünce içimde fütursuzca doktora yapma isteği oluştu. Arkadaş okul şahane. Şehirle iç içe. İki adım yürüyorsun restoranlar kafeler. Gourmet Ghetto diyorlarmış Berkeley’e. Her şey ucuz ama acayip lezzetli. Yatılı standartlarında.

Cuma günü 5 kişi yola çıktık. 2 meksikalı bır İngiliz bir Amerikan bir de ben. Meksikalıların arkadaşları varmış Berkeleyde oraya gittik. Ev süper temizdi. Hemen tuvalate gittim. Meksikalılar bildiğin Türk. Sanırsam Orta Asya'dan çıkıp bizimkilere trip atmışlar siz gidersiniz Mersin'e biz gideriz tersine demişler Amerika kıtasına gelmişler. Acayip sıcakkanlılar fıkır fıkır böyle. Neyse kaynaştık kardeş kardeş. Onların evinden asıl geceyi geçireceğimiz İrlandalı kardeşimin evine geçtik. Kendisi bildiğin İrlandalı. Kızıl sakallı kızıl saçlı felan. Cumartesi günü kahvaltı yaptık, sonra Üniversiteyi dolaştık saat kulesine çıktık felan. Turistik amaçlı ziyaretimizi tamamladık kısaca. Cumartesi akşama doğru eve döndük. Suşi yaptık. Daha çiğ köfte yoğurmadan suşi yapmamın yorumunu siz değerli kardeşlerime bırakıyorum. Neyse ben kendime California Roll diye tabir ettiğimiz avakado ve yengeç kombinasyonunu yaptım. Çok entellektüeldü. Üstüne Fransız filmi izleyip şarap içecektik. Yok almayayım ben dedim. Massive Attack konseri vardı. Suşinin ardından oraya geçtik. Para vermedik. Tepeye çıkıp izledik. Çok iyiydi ama bu kadar sosyal hayat aşırı doz etkisi yaptı bende. Yavaş yavaş pilim bitti. Eve döndük. Bu seferde tutturdular nargile içelim diye. California'dayız ya hayatı hızlı yaşıyoruz. Neyse onu da yaptık. Tam sosyallik kusmak üzereydim ki yatma vakti dedi İrlandalı. Baktık kalacak yer yok. İrlandalının yatak çift kişilik. O da sen benim yanıma kıvrıl dedi. Önce o eli bir indir dedim. Biri kıvrılacaksa o sen olursun dedim. Tamam dedi. Yatak acayip rahattı. Pazar sabah kalktık döndük Santa Cruz’a.

Haftasonu sosyalleşmenin cezasını akademi kesti hemen. Pazar gecesini rapor yazarak geçirdim. Pazartesi çok mutluydum. Sınavlar açıklandı. Akademiye golümü attım affetmedim. Hoca asistanlardan birinide sınava sokmuş. Koskoca asistan 100 alamamış. Bizde hep zor sınavlarda geyik olurdu asistan girse iyi alamaz diye. Öyle olmuş kısaca.

Fotoğrafın yorumunu size bırakıyorum. Gerçek yaşanmış bir olay. Her daim kurallara uymak lazım.

5 yorum: