2 Kasım 2010 Salı

Fotoğrafa bakarken gözlerim doldu


Atılan bir gol binlerce insanı ayağa kaldırır, sonra oturursun. Kalecinin ayağının ucuna çarpan bir top bir takıma tarihinde ilk kez şampiyonluk sevinci yaşatır, sonra bir daha olursun. Taraftara atılan bir tekme youtube ta tıklanma rekorları kırar, bir kaç arkadaşına izletir sonra unutursun. Ama bu adamın yaptığı şeyi tarif etmem mümkün değil sanırım.

Ivan Ergiç kendi cebinden ödediği parayla Bursaspor-Manchester United maçına 650 tane bilet aldı ve biletleri maça gitmeye gücü yetmeyen insanlara dağıttı.

Ergiç:'Evet, futbolcular büyük paralar kazanıyor ama o parayı nasıl harcadıkları konusuna kendileri karar veriyor. En iyilerini alabilecek duruma sahip olmama rağmen her zaman ikinci el araba kullandım. Marka meraklısı değilim, bunu kıyafetlerimden de anlayabilirsiniz. Hiç kırmızı bir spor araba hayali kurmadım. Oynadığım takımlardaki arkadaşlarım beni hiçbir zaman anlamadı. Futbol hayatım boyunca hiç kırmızı kart görmedim. Bu karakterimin sahaya yansımasıdır. Marksist teoriyi kendime uyarladım ve çok para kazanıp kendimi şımartacağıma, kişiliğime çok daha önem gösterdim, kendimi korudum. Sadece bununla kalmadım, her işimi kendim yaptım. Benim hiç menajerim olmadı mesela. Karl Marx'a olan hayranlığım babamdan geliyor. Bana felsefe okuma alışkanlığını da babam kazandırdı.'

1 yorum:

  1. böyle futbolcular olduğunu görünce topun döndüğü herhangi bir yeşillik gözlerimi dolduruyor.

    YanıtlaSil