26 Kasım 2010 Cuma

Ebe köylü kızı, ebe köylü kızı


Adapazarı Kuzuluk. Sabah ezanında kalkar akşam ezanına kadar top oynardık. Biri niye bu kadar sinirli bakıyorsun diye sordu. Bilmem dedim. Kaşlarım kalın belki ondandır. Birde revivo vardı. Maça girerdi, defans gol atmasına izin verirdi, golden sonra taklasını atıp oyundan çıkardı. Birde ottoman vardı. Hayal meyal hatırlıyorum, alt sahada topu olan çocuk. O çocuk hep ordaydı. Nedense maçlar onun o güzelim sahasında değil yukarıdaki kalitesiz sahada yapılırdı. Ama o çocuk topuyla hep oradaydı, yeter ki(yarın tk sınavı var) gelen olsun.

FT için tarihin bir zevk olduğu bilemezdim. Bilemezdim Bob Marley sabah beni bu kadar korkutacağını. Kedinin saldırısına uğrayan kuşun dramını bir ömür gibi rüyamda yaşayacağımı bilseydim alarmı erteler miydim. Ertelemezdim. Ucunun kaybolacağını bilsem toplamaz mıydım şarj aletini be ablam. Toplardım tabi. Neslişahı bugün bir magazin dergisinde göreceğimi bilseydim ilkokul 1. sınıfta ona karşı dahamı farklı olurdum? Hayır.







3 yorum:

  1. topumu alırım alt sahaya geçerim,istediğimi oynatır istediğime yol veririm.

    YanıtlaSil
  2. ablacımsın sen, bizim canımız,
    elli lira bayılır bazımız,
    seviyoruz seni, canı gönülden,
    ablacımsın sen, bizim canımız.

    YanıtlaSil
  3. olm o vidyo gerçekten tarihin yazıldığı bir vidyo lan.. saçlarım falan..

    YanıtlaSil