11 Kasım 2010 Perşembe

Caro diario


erken kalkamadım yine bugün. halbuki sirenler çalmıştı saat dokuzu beş geçe. kardeşim dürtmüş beni uyanayım diye, olmamış...


12 gibi kalktım. yine zor geldi okula gitmek ama devam zorunluluğu sen nelere kadirsin.


iki derse girdim bugün. biri kentsel planlama kuramları diğeri kentsel altyapı sistemleri.


her dersten sonra daha da çabuk karardı hava, deniz daha da hırçınlaştı. havalar erken kararıyor artık, bugün bunu anladım.


okuldan çıkamadım bir süre. kahve, içtim sigara içtim. sonra attım kendimi sokaklara. epey yürüdüm. sonra yoruldum, bi taksi çevirdim. takside depresyona girsem mi diye düşündüm. taksici abi yapma dedi, gençsin daha. eyvallah abi dedim. 10 lira verdim 50 kuruş aldım.


eve geldim çay içtim, sigara içtim, uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder