6 Kasım 2010 Cumartesi

Project BBS: Bugün Beni Sevmiyoruz.

geceyi erken bitirdim. yanınızdan ayrıldıktan sonra motorsikletle barbarosta hız yapıyordum. korkma anne 70e falan çıktım ve evet bugün beşiktaştaydım ama beni sen görmedin. motor yavaşladı. dedim sıçtık. zira benzinin bittiğini düşündüm. hemen sağa çektim. hasar tespit yaptım. benzinci yürüyerek yarım saat mesafede. bildiğim en yakını o. zincirlikuyuda. motoru ite ite giderdim. darladım darladım. çalıştı. benzinciye kadar gittim. aslında daha bitmemiş benzin. bi günlük daha varmış yani. bu da böyle bir anı.

tekele uğradım. chivas royal mi ballantine's mi dedim. ballantine's 2008den beri avrupanın en çok satan viskisi dedi. çok iyi harmanlanmışmış. dayıma ayak uyduruyorum. bundan sonra viskiciyim. eve geldim. yazmaya başladım. buzlu viskim. ben. ve damak.

hiçbir siyasi görüşüm yok. hiçbir yere üye değilim. birçok görüşüm var. ve hiçbirinde kesin değilim. polisten korkuyorum. polisi sevmiyorum.

bugün gerzekçe bişey yaptım yine. söylememem gereken şeyler söylüyorum çoğu zaman. birden ağzımdan kaçıyor. kötü bir espri anlayışım var. inandığım şeyler söylesem yine bi derece. diyecem ki ulan ben kendi fikrimi söyledim. tamam orada söylenmezdi ama sonuçta böyle düşünüyorum ben derim belki. ama yok. inanmadığım şeyler söylüyorum. ama sonunda özür diledim. çok uzun zamandır, bir erkekten özür dilememiştim. en son ne zaman yaptığımı hatırlamıyorum.

bugün kendimi hiç sevmiyorum. günah çıkarmak için yazıyorum.

2 yorum: