3 Kasım 2010 Çarşamba

Dalış.

Selam, ben yorgun savaşçı. FT bunu iyi dinle. Dinlemezsen de sen bilirsin.

Kartal'da kaldım gece sevgili JT. Dünümü de anlatıyım bi dakika. Salı dersim 8de başlıyor, akşam 7ye kadar devam ediyor. 1-3 arası boşum. istersen gel takılalım.

7de okuldan çıktım. motoruma atladığım gibi zincirlikuyuya vardım. motoru parkettim. köprülü kavşaktan 252ye binip kartala gittim. otobüste ders çalıştım. beşiktaşta değildim. tanımamazlık eder miydim?

eve gittim. friends izledim. 2 bölüm üstüste. bugüne 2 ödevim vardı. yapmadım. facebookuma bir mesaj düşmüş. vallahi değildim. beşiktaşta değildim. tanımamazlık eder miydim?

bursa yenildi. maçın son dakikalarıyla beraber uykuya geçtim. gece 2de ve 4de uyandım. sabah oldu zannettim. işedim. beşiktaşta değildim. rüyamda bile.

5.35te kalktım. pardon uyandım. kalktığımda 6 idi saat. otobüse 6.30da bindim. otobüsten indiğimde saat 8di. motoruma atladım. okuluma geldim. ödevlerimi yaptım. falan filan. 3.50 de güneydeydim. 5e kadar oradan oraya zumlar. akrostiş yazdırdın bana.

FT'ye oldu olan. TK'dan çıkmıştım. çok yorgundum. kusura bakma biz böyleyiz. eve geldim. yarına 2 ödevim var. Benim Adım Kırmızı adlı kitabı hangi yönleri ile inceleyeceğimi yazıcam şimdi. Bir de probability ödevim var. Dersim 8de yarın.

Adamın biri yarın ölücem demiş. Yarmışlar ölmüş.

Gözlerim acıyor. Akrostişşşş!. Uykuya dalıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder