27 Kasım 2010 Cumartesi

Boğaziçinde Kış Kuzeyde Yaşanır.


you can find me in the lib
on the second floor
look mami i got what u need
if u need a full of books
i'm into havin aa
gettin into fun
so come gimme a hug
if you are into gettin lib

hayatım prim olmuş, ben de yazıyorum işte böyle. emrahın kazağı vardı üstümde. dost kazığı yedim, dost kazağı giydim. triphop dinliyorum. hassiktir dediğinizi duyar gibiyim. geçen gün yine arkadaşlarlayız, dedim su içeyim dedim ya, kaybedenler klübü kaydı koymuş kardeşim mp3e, dinledim. az önceki cümlede 5 tane k ile başlayan kelime var. buna sanat derler beyler. işte neyse su içeyim dedim, suyun üstünde son kullanma tarihi yazıyor. dedim hayata bak hava bedava su pet şişelerde. nejat geldi sonra, dedim bu saçlar ne nejat git kestir şu saçları bak ben kazıtıyorum. kaç yaşına geldin be nejat. yakışıyor mu sana? bak gitarının alt teli kopmuş dedim. eyvallah dedi. dedim sinaya da söyle milliyette yazıyor mu hala yazıyorsa ona da yazıklar olsun dedim. Neyse işte bu gece bi yere gittik, tam Haydar Rock Bar'ın üstü. dedim tamam bizim böbrekler gitti. ama takip ettim, bakalım nolcak dedim. Depeche Mode karşıladı beni. dediler ki tamam burası tam senlik, mekana uydun sen dediler. eyvallah dedim, roll vardı, tuvalet sırasında biraz okudum, sıkıldım. ayça geldi.

boğaziçinde kış kuzeyde yaşanır. kütüphane kafası bu, başka yerde bulamazsın. Eskiden New Hall yokmuş, okulu bi de öyle düşünün, bu gece yatmadan önce.

3 yorum:

  1. başlığının boğaziçi 1500 edası taşıması beni endişelendiriyor..

    YanıtlaSil
  2. abi şimdi gördüm blogmuş. endişeye mahal yok. rapimde bi hal yok.

    YanıtlaSil