29 Eylül 2010 Çarşamba

biz bu dünyaya sevmeye geldik, eşi dostu görmeye geldik.

yazının gerek başlığıyla gerek görseliyle ilk bakışta dikkatleri üzerime çekip ilerleyen satırlarda içeriğin fıslığı ve üslubun yavanlığıyla şimşekleri üzerime çekmeyi planlıyorum sevgili dostlar. blogdaki ilk yazım belki de yaşamımdaki 3.yazım.üç ila dört hobimden biri eş anlamlı kelimelerle oynamak.o benim oyuncağım.biraz heyecanlıyım.yok lan değilim.heyecanlanmamayı öğrenmem lazım.zaten ne yazacam.yazan yazıyor abi.di mi münir? muhtemel okuyuculardan birine umarsız bir ekşici gibi selam çaktığıma göre küçük bir tuna olabilirim.ancak iclal aydını ömrüm boyunca sevmedim.nasıl?sıkıldınız mı?sanırım.adeta okuyucularımla konuşuyor gibiyim.zevk diyarlarında gezer gibiyim.


aşağıdaki satırlarda da aradığınızı bulacağınızı pek sanmıyorum.üzerimde yazı yazma baskısı hayli yoğun.kayahandan sonraki en büyük ustamızın dediği gibi yine kendimden kaçtım yavrum.kalemime yıllık yazıları sebebiyle ilk sarıldığım 18 yaşında yazın dünyasına umut verecek eserler bırakamadım.o günden sonra kalemimi de bırakamadım.yazış.hemen bıraktım.ekseriyetle fikirlerimi çenem yoluyla paylaşırım.banu güvenle hiç düşünmem hayatı paylaşırım.sorarsan en büyük heyecanın nedir diye yarın başlayacak halı saha derim.ve dahasını da eklerim.git gide alevlenen akademi ateşinin hiç sönmemesini de temenni ederim.yeni heyecanlar arıyorum.şimdilik bu heyecanlarla tatmin oluyorum.geçen gün atıp tuttum ama ben uykuyu çok seviyorum.

blog camiasında ürünüm  varsa bunda şüphesiz emeği olan fatih tuncere ve bu görseli sağlayan gizli gizli buluşup tarçınlı sütlaç yediğimiz tumblr(tambılırı) camiasına selam olsun.sizleri solgun bir kütüphaneden seviyorum.(akademi naber?)

blogda ilk yazının şanındandır diyerek bir alıntıyla yazıma son vermek istiyorum.kim bilir belki ilerleyen yazılarda daha okunaklı yazarım.


''aşk örgütlenmektir, bir düşünün abiler.''

4 yorum:

  1. cok iyi cok. eline saglik yurek soktun emrahim. saygilar sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. kardeşim akademiye selam çakmışsın ama alıntını referanslamamışsın herkes bilmeyebilir. fotograf tanıdık geldi? tambbbılırrı. devamını da bekliyorum kardeşim eline sağlık fotografı görünce senin yazdığını hemen anlayıp heyecanlandım. benim güzel kardeşim ne de güzel yazmışsın.

    YanıtlaSil
  3. başkaldırıyoruz,öyleyse varız. a.camus

    YanıtlaSil