25 Eylül 2010 Cumartesi

eleley


içimde biri var. başka biri mi bilmiyorum. "kim konuşuyor, ben konuşmuyorum" o bütün hop diyenler sevgili kısıtlayanlar onların hepsi eleleyeleley. şimdi bu açıdan cehennem olan öteki, öteki olduğu için değil, ben olmadığı için cehennem. sırayla uyarıyorum ben olmayan siktirsin gitsin.

iletişimsizlik sinirlendiriyorsa bencillikle eleleyeleley kololoykololoy.

gorazkitapomba
jorhalengerş
aholojteranzipa
senule, merhalengerş

lezrüğğğ, sen
huytaggome
mehlülll, men
hassikome

ellerini arkadan bağladığım hislerimin izdüşümleri bir sahilin ayakparmaklarıyla bağdaşıyorsa benden insanlara güvenmem beklenmesin.

ey silahrakdaşlarım
ümüğüne sarıldığımız o kadın
hani hep beraber eleleyeleley -doğru okunsun-
-bir sır veriyorum, o büyükçe konuşmaların başlangıcı farzedilsin-
o kadın işte
-mesela bir yemek öncesi masada oturulmuş iştahlanmış ağız suyu tükürük salya o beklentiyle bekleyin açıklamam çok büyük ama nasıl-
o kadın aslında. yani aslı olan yoklukta. aslı gibidir. suçlayan var mı? ya da hiç olmuş mu? of aslını suçlarsan ellerin bağlaşır kolların çapraşır dizlerin çözüşür -hayatıma giren herkese yaşanmış herşeyee porçözler veriyorum, sizinle..

herkesten özür dilerim. bu yazıyı münir yazdı ve baldırları.

"iki insan birbirine hayatı zehir ediyordu. geçerken gördük."

barış bıçakçı - bizim büyük çaresizliğimiz sy. aq.

3 yorum:

  1. şiir farsça. yazış da. öyle gibi okunsun.

    YanıtlaSil
  2. selam geçen gün yorum yazmaya çalıştım ama olmadı ve olmayınca şevkim kırıldı bu an o an olabilir yine bir aksilikle karşılaşırsam of tanrım o zaman artık yollamam sıkı bir msg okuruyum açıkçası yazım tekniğimde ona öykünüyorum ama geçen günkü yorumda öyle değildi sahil ve salih benzerliğinden salihin ayakparmakları konusunda bir espri yapmayı planlıyordum çünkü salih bedenine ait komik bir detayı olan bir insan ismini çağrıştırabilir gibi hissettim ve ayak parmağı kadar kabul edilebilir yani incitmeden komik olan bir bedensel kusur heralde kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi anlayacağın bu biçilmiş kaftan diye düşündüm ve bunu yazmaya karar vermiştim.

    YanıtlaSil
  3. alenen öykünüm. inceden bir istihza. kapalı bir kutusun ya da göl kenarı.

    YanıtlaSil