13 Eylül 2010 Pazartesi

gepetto

fatih tuncer tribinde sık ve ani yazılar yazmaya karar verdim. aklına geldikçe, günübirlik misal. yazarken araya bir iki espri karışır bir şey olur ne bileyim eeh çok da fifi.

bu ara kafamda şunlar var. ev işi patlarsa, ki öyle olacak gibi duruyor, dorm diyorum. pedretti dedi yani çık kafan rahat olsun dedi. benim demeye yüzüm olmazdı yani yuh.

şeyi düşünüyorum ve kesin. bir insanla ayrıldıktan sonra arkasını dönüp son kez bakacağından eminseniz o kişi annenizdir. bu zor cümlenin altından kalkabildim sanıyorum. bakmak ve bakılmamak, yalnızlığın ilk busesi.

"abi valla bu son dal" ya da "tek dalım vardı" hareketi evrensel. işaret parmağı ve orta parmak arasındaki sigarayı başparmakla dikeltip hafif sağa kaydırarak başı da inceden sağa meylettirerek önce eldeki sigaraya ardından da karşımızdakinin gözüne bakmak. sevgili okuyucular, lütfen bi deneyin.

medine - kadıköy arası çok yokmuş.

yeni format hakkında yorumlarınızı bekliyorum. devamı gelecekse elbet fatih tuncer e danışmak gerekir. abi o değil de popüler mi olsak. izleyiciler dizi dizi. ehey yaman.
ssukb tarzı aktif etiketleme bile yapılabilir. 20'li yaşlar, kadıköy. yazış da.

5 yorum:

  1. Kardeşim blog işinde "nasıl eğleniyorsan öyle yap" prensibi çok önemli. Etiketler yakıcı olur harbi yap değişikliği fark edeceksin.

    Son sigara dünyanın en büyük yalanı.

    YanıtlaSil
  2. yarın bursa-valencia maçına gidiyorum lan.

    YanıtlaSil
  3. footstep! i am on the road..

    YanıtlaSil
  4. merve nereye gidiyorsun

    YanıtlaSil
  5. bilemedim şimdi nereye gittiğimi. o değil de, naber.

    YanıtlaSil