25 Eylül 2010 Cumartesi

glasgow rangers

sabah erken kalktım, ders seçimimi hallettim, biraz küçük oyun oynadım internette. temizliğe niyetlendim, ekmek aldım, kahvaltı ettim. radyo boğaziçi partisine davet almamış olmamın dışında her şey yolundaydı. ne kadar popüler olduğumu, daha popüler olmak için ne yapmam gerektiğini gözden geçirdim. kararlar aldım.

i will sue you, vişne suyu. ingilizce kelime esprilerine geçeyim diyorum, sonuçta boğaziçi gibi bir okulda okuyorum.

buraya yazayım da atkı koleksiyonumuzu, bir parça eksildiğini hissedersem döner kontrol ederim:

manchester city
zenit petersburg
kadıköy anadolu lisesi
suriyeden bir takım
real madrid
tunustan bir takım
cska moskova
liverpool
ajax
fiorentina
stuttgart
barcelona
bursaspor
lüleburgazspor
eskişehir/kasımpaşa
arsenal

bunlara panathinaikos ve glasgow rangers da eklenecek.

yani diyeceğim o ki bize atkı alın gittiğiniz yerlerden, anı olsun. herkes akıllı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder