30 Eylül 2010 Perşembe

komm




söz konusu bizim ev olunca o meşhur söz, şuna dönüşüveriyor: "aynı banyoda iki kez yıkanamazsın, çünkü ikinci kez girdiğinde ya kombi bozulmuştur, ya da sular akmamaktadır." suların akmadığı olmadı aslında, o yazış da biz kombiden çok çektik. her kış kombici çağırıyoruz. aslında sağlıklı bir şey, kombimizi yıllık bakımdan geçiriyoruz şeklinde düşünülebilir. ama ben hayatımda bir kere bile check-up yaptırmadım mesela. kombi hayattır. ben hasta olayım, o olmasın. üstelik en az 3 haftamıza mal oluyor. neuse. şimdi tüm izleyicilerimizden rica ediyoruz: kombimiz için iyi dileklerde bulunun.

kombine. kombi ne? kombine kombine. kombine alıyorum galatasarayın yeni stadına. kimilerine göre ttarena, kimilerine göre turktelekomarena, kimilerine göre aslantepe, kimilerine göre ise ali sami yen spor kompleksi. (kompleks diyince aklıma kompleks sayılar geliyor yau, kompleks sayıların RxR 'ye izomorf olduğunu söyleyerek selamlıyorum onları.) neyse kardeşimle bir buçuk sezon boyunca yeni stadda avazımız çıktığı kadar bağırıyor olacağız. takım kötü oynasa da bağırmayı seviyorum. kombine aldığımız kat ultraslanın bulunduğu yer olacak, o da kimilerine göre kuzey tribün 1. kat, kimilerine göre Pegasus tribünü, kimilerine göre ise Alparslan Dikmen tribünü, kimilerine göre Eski Açık. Kafalar karışık.

kombinezon kombinasyon kombinatorik. sizler hakkında yazmak da isterdim. hatta inanın bana uğraştım da, ama elimden gelmedi. umarım bir başka yazıda sizleri de kullanır, o kulağa tad veren tınınızı yakalama şerefine ulaşırım. bugün new hall da bir adam gördüm. faruk şeref zannettim. yanına kadar gittim, o değilmiş. koskoca katta sadece ikimiz vardık, kendisine doğru uzaktan gülerek gelen bir erkeği görünce garipsemiş midir bilmiyorum. yanıldığımı farkedince geri de dönemedim, onu geçtim ve yanında bulunan nh203 nolu sınıfın ders programına baktım uzunca. geri döndüm. faruk şerefine ulaşamadım ama münir gür ve merve mergeni gördüm. onlara doğru seke seke çaydan geçtim.

bugün halısahamız vardı. çok koştum, çok yoruldum, ama sonunda ben de düştüm. bitiyorum her nefeste ne halim varsa gördüm.

dün ilk defa motorsikletli olduğum için trafikte sıkıştırıldım. oluyormuş lan hakkaten. hep derlerdi de inanmazdım. adam bildiğin yolumu kapatmak için kaba etini yırttı ama fırfır hemen kaçtım aralardan. dönüp orta parmağımı göstermek istedim ama altımdaki motor mondialdi, yemezdi. vespadan aşağısı kurtarmazmış o hareketi. ama canavar gibi sürüyorum var ya. fiuu. geçen de benzinim bitti. o da başka bir macera idi. eni idi ici. başına koy yapar, veni vidi vici yapar, ve münir kardeşim latince alıyor. ben de antik yunanca alıcam ve boğaziçi sınırları içindeki seksapelimize seksapelite katıcaz. serdar da motor aldığı vakit 4lü takılıcaz. emrahın memelerini sırtımda hissetmek istiyorum.

emrahın memelerini sırtımda hissetmek istiyorum.

etmek istiyorum.

istiyorum.

yorum. pls.

::fotoğraf antik yunan'dan. yazarlarımız için düşündüm. bir tanesi de şanslı bir izleyicimize.

4 yorum:

  1. soldan ikinci bende.küçük ama başlı

    YanıtlaSil
  2. sondaki de bende. uzakta ama sizden.

    YanıtlaSil
  3. sağdan dördüncüyü net alırım. ne çok idaalı nede çok pasif

    YanıtlaSil
  4. sağdan bir. perspektiften ötürü büyük gözüküyor. çıtır atarım.

    YanıtlaSil