26 Eylül 2010 Pazar

kusam mı hocam?

eve korkarak geldim ama şu an moralim ortalamanın gayet üzerinde. hatta keyfime diyecek yok. atkılığımız o kadar güzel ki bakmaya doyamıyorum. birde atkılara bir ışıklandırma yaptık, resmen insana huzur veriyor. ev ile ilgili beklentilerimi mantık çerçevesinde sorgulayınca her şey çok daha güzel ve sakin. ottoman kardeşimin bugün şükretmekle ilgili kısa nutuğu da etkili oldu. teşekkürler ottoman.

bu aralar çok komik olduğumun farkındayım, ben bile kendimle vakit geçirmekten çok hoşlanıyorum. ama birde içimde yanan kor bir alev var. tam bitti derken bir anda alevleniyor. öldürüyor, tüketiyor. sanki mutluluğumdan beş sene götürüyor. anlatmakla olmuyor, susunca olmuyor. sinirleniyorum, nefret ediyorum. öfke beni güçlendiriyor. sonra boş bir anda gene düşüyorum. başkasına değil kendime karşı acizim. sadece özlüyorum. gerçek olmayan ihtimallere üzülüyorum.

manu seninle varya gündüzle gece oluruz. bazen capon bazen italyan oluruz. ne istediğini gerçekten çok iyi biliyorum. sadece kendini bana bırak. gerisini zaten sen halledersin. tanışıcağımız günü iple çekiyorum. benim için biçilmiş kaftansın. tadıma bir bakarsan bir daha bırakamazsın.




4 yorum:

  1. atkı matkı güzel de ,manitalar ilgilenir mi tartışılır

    YanıtlaSil
  2. gerçekten inanılmazsın bu aralar. gayrettepeyle barışman yeni ev ihtimalini azalttı sanırım. pm at. :)()(

    YanıtlaSil
  3. transfer dönemi kapandı sisi kusura bakma.

    YanıtlaSil
  4. alex ferguson'un takdiridir. yine de avrupa'nın önde gelen klüplerinde top koşturmayı hak ediyorsun, umarım uygun menajeri bulursun.

    YanıtlaSil