30 Eylül 2010 Perşembe

Bizim Kiler


Bir kaç golde taş üstü tartışmaları olmuştu,sinirler bir hayli gerildi.Aşağı mahallenin çocukları belalıdır sözleri kulaklarda çınlıyordu.Cami hocasının sesi yenildiğimiz bir maçın son düdüğüydü.Bizim maçları hep hoca bitirirdi.Mahalle içi bir maç değerlendirmesi yaptık.Biraz geç kaldım.Annem balkondaydı.Merdivenleri çıkarken gerildim.Ben geç kaldığımda hep gerilirdim.Geç kaldın dedi.Maç vardı dedim.Elimi yüzümü yıkadım,sofraya oturduk.Pek konuşmadık akıllar maçın rövanşındaydı.Duşa girdim.Duş bir şenliğe dönüşmüştü.Küveti doldurup,filmlerdeki gibi ortalığı köpürtmek istedim.Olmadı.Hacı Şakir'le olmazdı da.Bülent Ersoy küvete süt dolduruyordu o seneler.10 yaşındaydım ve Bülent Ersoy'un cinsel seçimi kafamı karıştırıyordu.Şenlik bitti.Odaya girdim, soba yanıyordu ve soba sıcaklığı hissedildiği an mayıştırdı temiz bünyeyi.Sobanın yanındaki mindere uzandım.Biraz sızmışım.Akıllar maçın rövanşında.Giyindim,tertemizdim.Ben her pazar yatağa temiz girerdim.Ödevleri yapmamıştım,tedirgindim.Star'da Bizimkiler başladı,sonunu getiremedim.Ben Bizimkilerin sonunu hiç getiremedim.10 yaşındaydım ve tedirgindim.

''Normal bir çocuktum,herkes gibi yaşım gelince mahalle maçlarına çıkmaya başladım.''
Erol Egemen

3 yorum:

  1. herkesin bir konsept tutturması renk oldu. eline sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. müniri takip eden yancı yorumcu olmaktan endişe ediyorum da. olm çok iyisiniz lan tutturdunuz devam edin lütfen bozmayın. severek okuduğum tek erkek blogu amkq

    YanıtlaSil