24 Ekim 2010 Pazar

başlıYORUM




selam moruk. bugün bir fotoğraf gördüm ve bi 20 dakikadır fotoğrafı yorumluyorum kendimce. yukarıdaki fotoğraf facebook'tan fatih tuncer photography'den alınmıştır. spring2010'a ait bir fotoğraf. özellikle kot ceket ve kot pantolon ayrıntısı ve sağdaki ikilinin duruşları hakkında baya düşündüm. şimdi burada açıklamak istemiyorum. ama inanılmaz fotoğraf. gerçekten.

dün sabah 8de uyandım. 2ye kadar bekledik. 2.30a kadar bekledik. geldiler. direk konuya girdiler. ben kahve içmem. nesfake zaten sevmem de türk kahvesi hakkında da iyi düşünmüyorum. sordular. verdim. ne diyeceğimi bilemedim. espriyle yedirdim. fotoğraflar çekildi. çok fotoğraf çekildi. ama adettendir dedim.

yüzükler takılsın. makasla kesilsin. anne eli öpülsün. emdi yürek yırtılur.

şampanyalar içildi. sarmalara geçildi. en yağlısı seçildi. mutsuzluktan kurtulur.

değişik bir deneyim yaşadım. bi 20 sene daha yaşamayacağım kesin. hatta ne 20si lan 30. o zaman gençliğimde böyle bir şey yaşadığımı hatırlamak ağlatır beni. ne de olsa duygusalım. bir de çok iyi hikaye yani. prim yapar. kız verdim lan. gençler aralarında anlaşmışlar, bizim için kızımızın mutluluğu ön planda dedim. daha ne diyim? ömür boyu mutluluk dilerim.

erasmıs hakkında da fikrim her an değişebileceği gibi, erasmus'u siktir edip, kanada'ya queen's university'e exchange ile gitme düşüncesi de beynime oturdu. bunu düşünelim arkadaşlar.

tabii ki ne kadar başka konular hakkında yazmaya özen göstersem de bugün derbi var. tabi herkesin bi derdi var ama youtube'dan tezahüratlarla maça hazırlanıyoruz dünden beri. bi de galatasarayda ferdi vardı. şimdi karabükte oynuyor. bence kazanıcaz.

and it's friday i'm in love. cuma günü ssukb ve justobacco bloglarından bir takım arkadaşlarla kuzey kantinde otururken, ve tam ne kadar da paslandığımı düşünürken, kalktım ve konuştum. orada bulunan yazarlara teşekkür ediyorum. siz olmasaydınız ben ezilmeye devam edecektim. ama keşke parmaksız eldivenlerim olmasaydı.
special thanks to: eb. bff.

1 yorum:

  1. Olm günceli ele aldığın yazılara ayrı bir hastayım. Pi yazını da bekliyorum en kısa zamanda..

    YanıtlaSil