19 Ekim 2010 Salı

salı sallanır

"cif almayı unutmuşsn ablacım."

"..... cif, eldiven." biz onu çift eldiven görmüşüz. olsun. ablacım gelmiş, ve evi yine kokutmuş. alkışlıyoruz.

okullar açılalı 4 hafta olmasına rağmen hala hastalanmamış olmam neyin habercisi bilemiyorum. havalar da ne acaip değil mi ama? kesin hasta olurum diyordum. ulan valla helal olsun. bi de tişörtle falan geziyorum olm. motorsiklet üzerinde bile rüzgar yemiyorum. ama bu bütün gün çantamda kazakla gezmem biraz sıkıntılı.

ince bi ayak kokusu vardır hani. ama çok ince. ama çok rahatsız eder. işte beni öyle rahatsız ediyosunuz hocam. sizden aldığım dersi sevmiyorum.

kuru üzümü seviyorum. yeni tribim evden çıkarken cebe ya da çantaya üzüm atmak ve gün boyu üzüm takılmak. ayrıca akşamdan ekmek hazırlayıp, kahvaltıyı ucuza getirmeyi de planlıyorum. bi kere yaptık. gerisi gelsin.

felsefe bölümünü sevdiğimi söylemiş miydim? bu perşembe kendisine de söyliycem.

galatasarayın hali beni gerçekten çok üzüyor. geçen sene fener maçında ben tribünde bi yerlerimi parçalarken, 10. dakikada susan, maç sonrası da kendisini takım da ruh yok ki diye savunan insanlar şimdi forumlarda rijkaard gitsin daum gelsin diyorlar. daum gelsin diyorlar. daum gelsin diyorlar. evet daum gelsin diyorlar.

sizlere facebooktaki İ.B.B Ultras taraftar grubunun duvarından bir takım çılgınlıklarla veda ediyorum:


Ne hakim, Ne savcı
Adam gibi adam Abdullah Avcı
Biraz uzun, biraz kalın
Ne güzel güldün İskender Alın
Cebimde akbil, altımda kotum.
Siyah bir incidir mabedde Herve Tum
Hiç oturmaya gelme, hemen yat
Çünkü Burası Olimpiyat
LALALALA

"İ"nanın "B"iz de "B"ilmiyoruz, NEDEN SEVİYORUZ?

1 yorum:

  1. En önemlisini sadece yorumları okuyanlar görsün istedim:

    "You'll never Walk."

    YanıtlaSil