31 Ekim 2010 Pazar

je rêve d' une réalisation


bu yazı bir prokrastinasyon niyetsizliğiyle doğuyor. niyetli olsa prokrastine etmiş olmam diye niyetsizlik kullandım hiç de hoş durmadı sanırım. artık okuyucu eksenliyim. okuyucu! soldan yaklaş, soldan.

yarın fransızca sınavı var. çalışmamışlıklarımla boğuşuyorum ama ne boğuşma. bir türlü girişemedim. keşke zekodan giriş derslerini alsaydım. eğer bugün çalışamazsam yarın sınavdan kötü alacağım ve bu iş olmuyor arkadaş deyip ecole normale superieure hayallerimin yerini norveç fiyordları alacak. hoop bi withdraw patlar.

evimi temizledim bugün. rafı taktık. live at pompei yi izledim biraz. inanılmaz bir kayıt. müzik dinlemek isteyenlere öneririm. ondan sonra işte öyle.

bugün pazar ve hava inanılmaz. şortla çıktım study' ye. hem de evim yakın karizması tabi. çok uzaklaşamama garantisi bir yandan. bir hareket çok hikmet. hikmet abi! soldan yaklaş, soldan.

fotograf beni anlatıyor. fotografı çeken kim di mi? o da benim. mecaz ulan mecaz.

geçenlerde yazarlarımızdan autumn ile yemek yapıyorduk. arpacık soğanları doğrama görevini ben üstlenmiştim. dedi ki autumn: ağla. dedim ki: açılır mıyım? dedi ki autumn: kapanırsın.

ben arkadaşlarımı o kadar çok seviyorum ki.

bir de şiir:

Kalbim
Parçalanmış
Sökerken
Seni

KPSS ye giren herkese başarılar dilerim. bu sınavda sistem değişmiş herkes kendisiyle yarışıyormuş. dolayısıyla herkes başarılı olabilir.

3 yorum:

  1. ozgures: canım benim ya. bu tatil gözlerimde tüttün.

    fatih: karşim salıyı bekle çılgın atacağız

    YanıtlaSil