28 Ekim 2010 Perşembe

karışık olsun!


‘En yakınında ki dayak yemişse sen de yemişsindir’ dedi. Alt tarafı lastiklere hava basıyorduk şovu kimeydi, sibop kapağını usulca kapattıktan sonra arkasını döndü, en afili lafını bu an için hazırlamış gibiydi, yüzüme anlamsızca baktı, ve ilk defa diyormuşçasına hırsla başladı kelamına; görüyorsan ve uyarmıyorsan sende hayvansın yavrum dedi ve diğer lastiğin sibop kapağını açmaya başladı. kafam fena karışmıştı.arabaya bindik- belli ki doluydu bir şeylere-kontağı nazikçe çevirdi az önceki hiddetine göre. arabası pek de naziklikten anlayamayan cinstendi.-97 beyaz corolla-ön kaputta güneş yanıkları vardı, yan kapılarda ise tecrübesiz kaportacı izleri.belli ki ufak tefek kazalar geçirmişti.30 hava basıcan böyle yolda dedi, kafamla onayladım.Bu gereksiz bilgiyi de aradan çıkarttıktan sonra çözülmeye başladı.sustum.’en yakınımdakilerle rahat rahat konuşamıyorum acaba hala onlar benim yakınımda mıdır?’ dedi. bu bir soru değildi.herkesin bir derdi var abi dedim.Bu saçma cevabıma sende haklısın diyerek cevap verdi.karanlık çökmek üzereydi,orman yolunda ilerliyorduk ve kafamız çok karışıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder