14 Ekim 2010 Perşembe

sevgi

merhaba justobacco. bir ssukb girişi ile giriyorum. girdim. bir haftadır yağmur konusunda acaip şanslıyım. motorsiklet üzerinde olduğum zamanlar azalan yağmur, motorsikleti parketmemle birlikte yeniden azıyor ve garip bir mutluluk hissediyorum.

perşembe günleri sabah 4 saat dersim var mühendislik binasında. birkaç gözlemde bulundum. ve bir sonuç çıkarttım. mühendisler çok ezik. ben bir mühendisim ve ezik değilim diyorsanız lütfen kişisel sayfamda bulunan başvuru formunu doldurun öyle gelin yanıma. mühendisin çok olduğu yerde durulmaz.

matematik bölümünün de çok cool olduğunu söyleyemeyeceğim. hiçbir zaman bir sözel bölüm kadar çılgın olamaz, ama yine de mühendisler kadar da değil b'aabi. ben cool'um. özellikle geçen hafta giydiğim deri ceket ve taktığım deri çanta ve parmaksız eldivenlerimle inanılmazdım.

felsefe bölümüne ise ayrı bir şarkı yazdım. bölümler içinden bir seni seçtim, kalbimi sana ben sana verdim. evet, felsefe rulez. bir kere filo sofi. en az bir kere felsefe dersi almış herkesin bir gün bir yerde kullanmak üzere depoladığı bir bilgi bu: love of wisdom. ben antik yunanca alıyorum da eheh. aslında friend of wisdom falan gibi de bir anlamı var. ama işte antik yunanca bu, şişede durduğu gibi durmuyor. sonuçta işin içinde sevgi olan bir bölüm elbette güzel olacak, öyle değil mi.

phil131 alıyorum bu dönem. logic. thomas cook diye bir adam veriyor. inanılmaz. adam jay leno'nun biraz daha eli yüzü düzgün hali. thomas cook'u mahlas olarak kullandığından şüphe ediyorum. onun dilinden onu anlatmak gerekirse. he is abso'damn'lutely funny. çok yağdı be. üşütmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder