18 Ekim 2010 Pazartesi

MyWeekEnd




Nasıl anlasınlar seni beni
Acıkmadan yiyenler
Uyumadan önce ayaküstü
Bloga yazı girenler.

Bu haftasonu çılgın bir haftasonuydu. Kartal'a gitmedim. Özet geçiyorum.

Cuma evde şarap içip, Moral Bozukluğu ve 31 adlı filmi seyrettim. Yanaklar kızardı, vücut ısısı arttı ve Taksim'e çıktım. MG, BD, ET ve OB ile birlikte bohem merdivenlerde takıldık. Daha öncesinde ise Asmalı'da iğne deneyi yaptık. Attığımız iğne yere düşmedi. Eve döndük.

Cumartesi Yunus Günçe'nin incredible stand-up gösterisindeydik. Öncesinde Matematik Köyünden birkaç arkadaşla ayaküstü bir duble rakı içiverdim Asmalı Cavit adlı mekanda. Gösterinin ardından ise Ortaköy'den Beşiktaş'a yürüyüp geceyi Hisarüstü'nde tamamladık.

Bu sabah ise kalktığımızda hava çok güzeldi. Ev arkadaşımla aynı hisleri paylaşıyor gibiydim. Keşke hava güzel olmasaydı da kapalı bir pazar gününü evde çürüyerek geçirebilseydik. Ama Kadıköy'e gittik. İyi oldu. Scrabble oynayarak ev içindeki takım ruhunu güçlendirdik.

Fotoğrafta ise günün özeti var: Hava sıcak. Ve Scrabble oynadık.

1 yorum: