25 Ekim 2010 Pazartesi

RÜYA


2o ekim sabahı bir rüya gördüm. hepinize anlatmak isterim. rüyanın beyinde ki gelişim sürecini yakından bilen dostlarımın çok hoşuna gideceğini düşünüyorum. beğenmeyenler kusura kalmasın.

O pek yakışıklı mesut kardeşimle birlikte bir caddede yürüyoruz. cadde brükseli anımsatsa da binalarda bir ispanya havası var. ama gelin görün ki türkiyede bir yer burası. mesutumla yürürken ileride bir ses işitiyoruz. bir kalabalık var. şarkı söylüyorlar. kalabalığa doğru yürüyoruz. kimisi yerde oturuyor, kimisi ayakta. yüzlerinde ve duruşlarında bir hüzün var. ellerinde yazılı siyah pankartlar, hrant dinke çok benzeyen ama hrant dink olmayan bir adamın posterlerini taşıyorlar. bunlar ermeni kardeşlerimiz. hatta aralarında patrikler bile var. taksim meydanındaki eylemleri anımsatan tarzda bir profil getirin gözünüzün önüne. (şimdi buraya çok dikkat edelim, zihninizde doğru canlandırmanız çok önemli) bu hüzünlü kardeşlerimiz hristiyan ayinlerindeki müzikle şu şarkıyı söylüyorlar: 'mavilim mavişelim, tenhada buluşalım mavilim'. vay anassını yaaaaaa diyorum içimden. mesuta bakıyorum ama oda anlamıyor olayı. yanımızdan iki tane genç kız geçiyor, biri dönüp şöyle diyor: 'türk şarkısı bu, bunlar niye tribe giriyo?' rüyanın devamında biz mesutçuğumla gezimize devam ediyoruz.

aklıma bir rüya daha geldi. orta okuldaydım bu rüyayı gördüğümde. ajda pekkan bir yerden kaçıyordu. odamın camına sıkıştı. hareket edemiyordu. tecavüz ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder