16 Ekim 2010 Cumartesi

Özgür Newton


yazıyı bir amaç değil, araç gibi görüyorum. dia'ya 61 lira bayıldık. param yetişmedi. birazdan taksime çıkıcam bok var gibi. ama işin tuhaf yanı, istiyorum be abiler. bu yazıyı da zaman geçirmek için bir araç olarak kullanacağım şimdi. zira ders çalışamadım. biraz canım sıkkın.

bu hal böyle devam ederse, büyük bir mutsuzluk çökebilir, haberimiz olsun. egom tavanda. hedefi biraz aşağı mı çekmek gerek acaba? best mathematics degrees in UK diye bir listeye baktım ve kendimi Cambridge'de hayal ettim. şaka yapmıyorum yani. egom hakikaten tavanda. sonra 4. sıradaki Imperial College London'da takıldım biraz. ve ardından The University of Edinburgh. geçen hafta ise McGill University, Toronto University, British Columbia University falan filandım. Kanada. ah Kanada.

havalar ısındı, yaz geldi, yaz bitti, havalar soğuyor. experience point'ler artıyor giderek. upgradeli hale geliyorum. ama bugün kahvaltıda birden uçup gitmem ve şu saate kadar yeryüzüne dönememem çok kötü oldu.

çok geç kaldım, koşmam lazım diye diye liseden beri koşmaya çalışıyorum ama bu tembellikle ben nereye gidebilirim bilmiyorum. ego hala tavanda. indirmeye çalışıyoruz şimdi elimizde vileda. geçen gün fırat da denedi. yok olmuyor. master of science. doctor of philosophy. akademik yeteneklerimi objektif değerlendiremiyorum. kendimi çok yukarılarda görüyorum. abi bi kere master için burs almak kolay bişey mi? sen manyak mısın? ders çalışıyor musun? yoook.

güzel geçti zaman. birazdan çıkacağım. massive attack'ten angel bir aralar en sevdiğim şarkıydı, artık değil.

cidden artık kendimi newton'la eşdeğer görmekten vazgeçmeliyim. hayatı prim için yaşamaktan da.

1 yorum:

  1. abi bosver cambridge felan. kendini stanford berkeley harvard MIT princeton yale columbia da gor. hep beraber el ele stanford berkeley harvarda. I believe in you.

    YanıtlaSil