20 Ekim 2010 Çarşamba

Â

Güne hazırsın, asla durmak yok, hızını kesme sakın, gücün dorukta. En tatlı sabahlar çokokremle başlar. Çokokrem.

Faturayı ödemeyi unuttuğum için digiturkumuz kesildi. Maçı izleyemeyecek olmamız kötü tabii. Yarın logic midterm'ü ile sezonu açıyorum. Hayırlı olsun.

Dün gece yatmadan önce, biri peynirli, biri nutellalı olmak üzere iki tane sandviç hazırladım. Biri kahvaltım, biri öğle yemeğim oldu. Şimdi de evdeyim. i.e. Bugün yemeğe para vermedim.

Bu dönem tüm dostlarım gibi TK dersi alıyorum. Ama sınıfımız çok renkli, 2 hafta önceki derste bir kız diğerine boğazını keserim işareti yaptı. Hareket çekilen kız bunu görmedi, zira yapan kız arkadaşlarına yapmıştı. Ama sınıf ikiye ayrıldı çok net bi şekilde. Ve mühendis tayfa diğer tayfayı pek sevmiyor. Ve herkes inanılmaz yorumlar yapıyor okuduğumuz hikayeler hakkında. Benim ise 4 haftada sorduğum tek soru "şu a'nın üzerine nasıl şapka koyuyoruz?" oldu. â. bak oldu. Sorduktan sonra farkettim ki zaten ben geçen gün öğrenmiştim bunu. Demek ki iyi öğrenememişim.

Pazar günü bir kız isteme olayına şahit olacağım. Ne kadar enteresan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder