16 Ekim 2010 Cumartesi

diaya gidiyoruz bişey istiyor musunuz

günaydın arkadaşlar. sağol. türküm. doğruyum. güne groovesharktan bir tarkan playlisti ile başladım. gül döktüm yolları ve ardından delikanlı çağlarım. ancak gecenin ürkek kanatları adlı şarkıyı bulamıyorum hiçbir yerde. kahvaltı ve geç kahvaltı saatleri geçti, brunch saatini de kaçırmak üzereyiz. biraz geç uyandık. dedim ki gidelim diaya alışverişimizi yapalım.

bu sene açılışı kombi değil, iki senedir takım içinde hiçbir sıkıntı yaratmayan sifon yaptı. bir süredir bozuk olan sifon, bunu kombiyi kıskandığı için yaptığını itiraf etti sonunda. neyse ki bu sabah hallettik.

ablacım. alın ablacım. diaya gittiğimizde ablanın istediği temizlik malzemelerini almamız lazım. bu hafta beni en çok rahatlatan şeylerden biri geçen hafta istediği bu malzemeleri almadığımız için evde herhangi bir not bırakmayışı oldu.

ben abla'yla ilgili bişeyler yazmıştım daha önce ama galiba taslaklarda kalmış, bulamıyorum. şaka maka bir tübitak bursu kadar yardımımız oluyor ablaya. blog olarak bir ev geçindiriyoruz. bizi takip edin. istihdam sağlamaya devam edelim. yalnız beşiktaştaki evde bizim evdeki posterleri yermesi, özellikle kızılderili posterimiz için biraz sert konuşması beni üzdü açıkçası.

biz diaya gidiyoruz, istediğiniz bişey var mı? elma suyu ve gofret. onları zaten alıcaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder